Jeśli w codziennej pracy z systemem Fleetboard wystąpią jakieś komplikacje, prosimy o kontakt z pracownikami naszego działu wsparcia technicznego. Dysponując wieloletnim doświadczeniem i wiedzą w zakresie łączności sieciowej, udzielą oni Państwu bezpłatnego wsparcia. Przywiązujemy szczególną wagę do tego, żeby z naszym wsparciem technicznym można było łatwo się skontaktować, i żeby czas reakcji na zgłoszenie był jak najkrótszy. Zachęcamy do korzystania z kwalifikacji technicznych oraz wieloletniego doświadczenia branżowego naszych pracowników.
Uzupełnieniem naszej oferty serwisowej jest Zespół Warsztatowego Wsparcia Technicznego Fleetboard w fabryce w Wörth. Jakkolwiek skomplikowane będą Państwa wątpliwości związane z montażem i instalacją, nasi profesjonalni serwisanci chętnie przyjmą zgłoszenie i zaprezentują swoje wieloletnie know-how!
Z naszym działem wsparcia technicznego można kontaktować się od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 18:00 oraz w soboty od 8:00 do 14:00. Jeśli chcą Państwo zgłosić swoją sprawę online, prosimy posłużyć się formularzem wsparcia technicznego.
+48.22.5844282