MASZ PYTANIA ODNOŚNIE SPRZĘTU?

Aktywacja TruckLive po aktualizacji

Jak mogę aktywować TruckLive po aktualizacji do Truck Data Center 6/7 drugiej generacji?

  • Sprawdź, czy Twój pojazd jest przystosowany do doposażenia w TruckLive:
    • W pojazdach Actros/Arocs od daty produkcji 03/2017 i Atego od daty produkcji 01/2019, dostarczanych z Truck Data Center 6/7 pierwszej generacji, po aktualizacji do Truck Data Center 6/7 LTE drugiej generacji można aktywować TruckLive. Aktywacja TruckLive doposażonego pojazdu odbywa się za pośrednictwem portalu klienta My TruckPoint. Jeśli nie widzisz swojego doposażonego pojazdu w My TruckPoint, dodaj go manualnie do swojej floty pojazdów:  Punkt nawigacji „Pojazdy” - „Flota” - „Dodaj nowy pojazd”.
    • My TruckPoint i TruckLive są obecnie dostępne na następujących rynkach: AT, BELUX, NL, ES, DE, PT, IT, CH, CZ, FR, PL, UK       
    • Warunkiem jest jeden z następujących kodów wyposażenia wstępnego: J9N, J9O, J8Y lub J8Z.
  • Utwórz zgłoszenie do działu wsparcia za pośrednictwem portalu My TruckPoint: My TruckPoint (mercedes-benz-trucks.com).
  • Należy przy tym przestrzegać kroków podanych w instrukcji (zgłoszenie do działu wsparcia – doposażenie w TruckLive).
  • Szczegółową instrukcję aktywacji TruckLive można znaleźć w ulotce dostępnej tutaj.
  • Jeśli nie masz jeszcze konta My TruckPoint, skontaktuj się ze swoim dealerem Mercedes-Benz Trucks.

POMOC WARSZTATOWA

Do kogo mogę się zwrócić z pytaniami odnośnie instalacji?
Na pytania techniczne odnośnie instalacji chętnie odpowie nasz dział wsparcia technicznego dla warsztatów serwisowych Fleetboard dostępny w języku niemieckim i angielskim.
Telefon:
+49 (0) 7271 98 18 18
od pon. do piątku
godz. 09:00 - 17:00
sobota
godz. 08:00 - 13:00

CYKL ŻYCIA

Jak długo będę mógł korzystać jeszcze z zainstalowanego sprzętu?

Listę z długością cykli życia poszczególnych komponentów sprzętu znajdziesz

tutaj